Saturday 14 July 2012

Penat

Fuhhh ! *Tiup keypad lappy berhabuk .. Haha ! Bythewayy , td aku hang out dengan biey aku . Letih gila , Layan kepala gila gila dia dengan kengkawan dia . Haha ! Aku kena cakap Terengganu hari ni . Dorang dera aku td . :'(  Tp , Best cakap Terengganu . Berbelit belit lidah aku . Haha ! Ehh , Tp kan . Tengah happy td terjumpa pulak Mieymiey ex Scandal biey aku ni . Adesss ~  Bapak ahh sakit hati aku tengok mata dia asyik dekat biey aku je . Tp , Naseb mata biey aku asyik dekat aku je . Haha ! :P

Biey , Td kita tengah happy dia muncul kan ? Tp takpe , biey doh tenang kan syg td kan . Hehe ! Aku syg mung sangat sangat biey . Dop tahu nape susoh nop lepas mung . :P  Td ade budop ngorat syg pongg biey touching lebih . Haha ! Sweet nya lahh biey td tuh . :P

NO IDEA BHAI

No comments:

Post a Comment