Saturday 7 July 2012

Assalamu`alaikum

Aku bosan ekpongg takdop keja nop buad . So , MengUpdate bewlogg jeah lahh . :) Boyfiee aku pegi Melake pg td . Takpe , atleast dia bgtahu aku kan ? Walaupongg dia dop bawok aku . Isnin nanti dia nop balek Polisas doh . Esok dia balek sini nop jumpe dia puas puas . xD  Nanti mesti dia doh susoh nop balek sini . :'( Mesti aku menanges hari hari sebab rindu dekad dia . :'(

Biey , Nanti dekat sane aku merayu sangad jangan buad pangai macam mung buad hari tuh . :( Aku sedih if mung buad gtuh ke aku ! Aku dop boleh terima if gurls laeng dapad mung . :'( Mung lupekan Mieymiey boleh orp ? Nanti post jadual kelas mung macam biase ahh ! Aku tunggu . :)
Teruk kan aku ? Sampai mntak jadual dia . Memang kena mntak wehh , Nanti if tak mntak dia taknop mcj pulop . Haha ! Noty aku kan biey ? Biar lahh . Dengan mung jeah . :) Kbhaii

No comments:

Post a Comment