Tuesday 10 July 2012

Haii . :)

Haii korg ! Nak story pasal aku date hari Ahad bersamaan 8/7/2012  hari tuh . :) *Buad muka mengade

Okehh , Sayang aku sampai lambat sebab awex Mizal bawok dorang pusing pusing bandar Melake dulu . Dorang sampai dalam pukul 4 ptg kod . Tah lupe pulop . :)  Sesampai je dia dekad Jerantut dia terus call aku suruh siap sebab dia nak datang ambik . Aku pongg ape lagi kan , pegi lahh siap . Haha ! Kelam kabut jugak lahh . Dia dengan tak mandi nya , tak rest nya , terus datang ambik aku . Kesian dia . Muka letih je . :) Tp nop buad guane malam tuh dia kena balek Kuantan pulop . Adess ! Sesak aku bila dia kabo dia kena balek malam tuh jugak . Dah lahh dari Melake balek Jerantut pastuh nop balek Kuantan pulop . Tak rest langsung . Aku suruh dia rest dia taknak . Ade gambar tp dekad dalam fone dia .

Then , Kitorg pegi makan , karaoke , lepak lepak dengan kawan dia , jalan jalan ekspo and banyak lagi lahh aktiviti malam tuh . :) Malam tuh lahh yg paling happy bg aku . :D
Biey , Aku sayang mung sangad sangad ! Tak nop bg mung ke org laeng doh ! Cukop lahh mende lame tuh biey . Aku jage mung molek molek ehh . Tp , Mung pongg kena jage aku molek molek . :) Nahh muaxhh untuk mung ! <3 <3 <3 mung sangad biey . Kbhaii :D

No comments:

Post a Comment