Wednesday 18 July 2012

18 / 7 / 2012 :'(

Hmm ~ Korang tahu aku tak sempat jumpa dia hari ni ? Dah lah Jerantut dengan Kuantan tuh jauh . :'( Pastuh dia pulak susah nak balik sini . Hmm , Tp naseb baik lahh semalam date lama lama . :P  HewHew ! Aku suka cara dia layan aku semalam . :) Macam macam dia buat .  Bythewayy , Still tak puas jumpa dia semalam tuh . Dah lahh td aku balik balik bukak fone tengok ada 20 misscall dr dia and 5 mesej dr dia jugak :) . Happy bila tengok tp tak suka bila baca mesej dia ! Sumpah tak suka . :( Kenapa ? Sebab dia cakap ' Sayang , Maaf dop sempat jumpa mung , tp biey janji Sabtu nanti biey balik . Ingat syg , tuh janji aku ke mung  . Aku minta maaf sangat sangat . Mung kena faham aku balik sana pongg konvoi dengang member . Takkan dorang nop jalang dulu dop tunggu aku kan ? Hope mung  faham  . ' Hussss~ Menangis aku . Then , aku call dia angkat sambil bawak moto tuh kitorang borak borak . Sepanjang  tuh dia asyik minta maaf je . Sampai habis kredit aku . :)

Biey , Syg dop maross ahh ke awok tuh . Syg tahu awok darurat td . Takpe , Asalkan awok doh selamat sampai sana . :) Biey , Sabtu nanti balik ehh kita pegi Bazar Ramadhan . :D Sumpah dop sabar nop pegi sama sama . HewHew ! :P Rindu ke mung ! :'(

No comments:

Post a Comment