Sunday 23 December 2012

Nak Sekolah =,-

Assalamualaikum , hai :) OhNoo , Sekarang nak dekat sangat dah sekolah nya :/ NAJIB , Tambah cuti lagi please . Sebulan je lagi . Bukan minta banyak pun . Alahaii , Kedekut betul :P Haha ! * Memang tak dapat lah kan ? :( * Sy belum bersedia nak sekolah !!!


Bythewayy , Ma aku buat tudungsekolah aku ikut ukuran Telekung tau . Awesome gtuh :D Tahun depan pergi sekolah jadi Ustazah Ganti lah aku . Haha ! ThankYou Ma . ILoveYou moremoremoremore :* :D :D :D  Korang achaner pulak ? Mehh share share dekat facebook aku mehh . # Ariesya Simple'zz # Add aku tau :D


Heyy , Barang sekolah aku tahun ni Ma tak payah pening kepala dah nak kena bagi duit macam tahun tahun sebelum ni sebab ada orang Sponsor :D Nak tahu sape ? Haa , Yg sorg ni sepupu aku Mira Hanisa . And yg sorg lagi ni Ex-Boyfie aku Ammar Daniesh :D Dorg dah tak sekolah tahun depan . Tak apa lah , dorg kaya . Boleh lah tolong belanja Budak Bawah Umur macam aku ni :D


Ooh Okay , Situasi sekarang tak mengIZINkan aku utk update banyak banyak . Perlu tidur sekarang . Bye Muahh setepek :*

No comments:

Post a Comment