Saturday 8 December 2012

FunFair :D

Assalamualaikum :) Ooh Hai , Jerantut nak ada FunFair =,- MakAbah dah pening kepala sebab nak kena layan kepala kami semua . Nak kena bagi duit kat kami lah yg paling PENTING sekali :D Tp alhamdulillah kali ni abg cakap dia nak ringan kan sikit beban MakAbah , Dia cakap dia akan belanja KALAU dia ada duit . KALAU okay KALAU . Haha ! Sebab tuh lah aku sayang abg aku yg sorg tuh :') Dia baik dgn kami , Dia layan je kepala kami even masa tuh dia ada masalah . Sekarang dia tengah tunggu result dia . And sekarang kami tak perlu lagi nak webbie macam yg selalu sebab dia ada kat rumah . Haha ! Nak webcam apa kalau dia kat rumah kan ? Memang dia tak layan lah .


Korang tau tak ? Masa aku duduk rumah lama aku dia pernah balik rumah setahun 2 atau 3 kali je . Sebab dia tak berapa suka dgn mulut jiran jiran kami yg kat sana tuh . Haha ! Memang mulut jiran jiran kami kat sana agak BISING sikit . Suka jaga tepi kain org , Kain sendiri pun taktau elok ke tak . Haha ! :P Korang mesti pelik and tertanya tanya mana abg aku duduk kan ? Ooh abg aku duduk rumah mak angkat aku kadang kadang duduk rumah Ibu aku . :) Rumah Ibu aku tak jauh pun dari rumah aku tuh . 20 minit sampai lah . Haa yg korang duduk dekat Jerantut tau lah . Mat Kilau je lah , Jgn buat pelik tau org Jerantut :D

Ooh okay . Ni je yg nak ceritanya . Tak ada yg best pun . Haha ! Saje buat rajin malam ni :) Sementara tak ada menda pun nak buat baik aku Update blog ni kan ? :D Okay BYE ILebiYuuuuu

No comments:

Post a Comment