Sunday 24 June 2012

Ex-Boyfie ku !

Adudu , Ex aku nieh ramai lahh jugak . :) Aku sayang giler dekad dorg . :)



Nieh ? Mohd Afif Najmi name dia . Handsome right ? Aku break dengan sebab same same nak exam lahh konon nya . :) Same same nak fokus PMR lahh bak kate dia . Bythewayy , Kitorg still berhubung tau . Aku sayang dia lagi . :) Aku highlight name dia warna PINK sebab dia suka sangad warna pink . :) Jambu jeah dia kan ? :P

Haa , Nieh Muhammad Ridzuan . Aku lagi lagi lagi lahh sayang dia . Sebab dia cinta pertama aku . Haha ! Aku couple dengan dia 3Tahun . Then , Break sebab dia curang mase dia dekad Politeknik hari tuh . Baru jeah break tahun nieh . Maybe bukan salah dia kod . Dia just nak happy . Mase sebelum dia dapad Poli , Kitorg selalu date . Sebab rumah aku dengan rumah dia dekad sangad . Tp dulu lahh . Sekarang dah jaoh . :(   Dia jage aku dengan baek tahu . :P Bukan lahh tak pernah sentuh . Setakad pegang tangan tuh watlek watpeace jeah lah kan ? :D



Sory lahh . Ex aku tuh ramai lagi sebenarnya . Tp aku takde gambar diorg . Nieh ponn aku curi dekad fb diorg . :) Weyhh . Sory lahh korg berdua . Tak mntak izin ponn kan ? :)

No comments:

Post a Comment