Wednesday 27 June 2012

Emak , Iesya mintak maaf ,

Hari nieh 27.06.2012 . Aku gaduh dengan emak aku . Sebab ? Aku cakap aku dah malas nak sekolah . Emak ponn marah lahh kan . Last last emak paksa jugak aku pegi ,  aku dengan muka saked hati + bengang nya pegi lahh sekolah tuh . Aku sampai sekolah pukul berape korg nak tahu ? 7.35 rasenya td . Lupe pulak . :) Sampai sekolah mata bengkak . Dengan terpaksa nya lagi . Adess ! Malu pulak orang tengok mata aku td . Semua tanye kenape aku lambad . Aku just cakap aku bangun lambad . Masa rehat cekgu Kaunseling panggil aku . Maybe emak dah story dekad dia kod . Haha ! Sampai jeah dekad bilik dia , Dia tanye aku kenape aku malas sekolah . Aku cakap lahh aku nak enjoy . Sekolah serabut ape bagai . Last Last ade budak curi curi dengar . Weyhhh , Malu kod bila keluar dr bilik cekgu tuh dorg cakap aku gentle cakap mcam tuh . Wahh , Terharu aku . :P
Sampai rumah aku nampak kereta emak takde sebab aku balek bukan emak yg ambik . :) * Anak Terbiar . Kan ? xD *  Then , Dalam kepala aku just nak lari rumah jeah tahu ? Aku ponn kemas lahh baju bagai  Then , Ade org ketuk pintu pulak dahh . Aku dah dapat agak tuh emak . Haha ! Aku sorok beg dalam almari dulu . Emak suruh aku makan . Then , Aku keluar lahh makan kan . Pastuh emak cakap dia nak keluar kejap , Aku dah set kalau emak keluar aku terus kol kawan aku suruh ambik aku . HewHew ! Okehh sekarang aku nak lari dah . Seminggu lagi aku Update situasi lari rumah nieh macam mane . :) Bye korg . Doakan aku aman dengan care lari rumah nieh tahu , >< Assalamu`alaikum

No comments:

Post a Comment